بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
سلام با توجه به گسترش روز افزون و افزایش چشم گیر گوشی ها و تبلت ها و نیاز به نرم افزارهای سیستم عامل اندروید به جهت دسترسی راحت تر به جدیدترین نرم افزار ها و بازیها این وبلاگ ایجاد شده است و در آن سعی خواهد شد آخرین و بروزترین نرم افزارها و بازیهای اندروید برای دانلود قرار گیرد. بدیهی است نظرات سازنده شما ما را در این کار یاری می رساند. Hi This Blog Is Place To Find And Download Any Android App For Your Smartphone. You Can Download Any Apk Files From This blog.
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
پيوندهای روزانه
Daily Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    نظر سنجی
    Poll
    آیا مطالب سایت برای شما مفید است؟
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 108
    تعداد کل نظرات : 24
    اختصاصی Mobogram T3.10.1-M9.0.1 – آخرین نسخه موبوگرام اندروید

    دانلود Mobogram T3.10.1-M9.0.1 

    آخرین نسخه رایگان نرم افزار موبوگرام اندروید

    موبوگرام

    حتما شما با نرم افزار محبوب تلگرام آشنا هستید و احتمالا شما نیز یکی از کاربران این مسنجر فوق العاده اندروید هستید، در مسنجر تلگرام شما با امکانات زیادی نسبت به دیگر مسنجر ها رو به رو هستید اما امروز در سایت اسدروید قصد معرفی نرم افزار Mobogram یا همان موبوگرام را خدمت شم دوستان عزیز داریم، در نرم افزار موبوگرام علاوه بر امکاناتی که در تلگرام دارید امکاناتی دیگر که بسیار کاربردی هستند را در این مسنجر خواهید داشت!

    توضیحات و دانلود در ادامه مطلب


    برچسب‌ها : موبوگرام,اندرویدموبوگرام اندروید موبوگرام ,موبوگرام اندروید,موبوگرام موبایل,موبایل موبوگرام,موبوگرام نسخه اندروید,نسخه اندرویدموبوگرام , نسخه اندروید تلگرام,
    سه شنبه 29 تير 1395 - 10:37 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 1190 ادامه مطلب
    اختصاصی دانلود MX Player Pro 1.8.4 – “ام اکس پلیر” اندروید !

    دانلود MX Player Pro 1.8.4

    “ام اکس پلیر” بهترین ویدئو پلیر اندروید !

     

    ام ایکس پلیر

     

    قیمت 5.99 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل (Google Play)
    کاملا تست شده و بدون نیاز به کدک

    MX Player یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است تمامی فیلم های شما با هر فرمتی که باشد را با کیفیت فول اچ دی پخش کند و در صورت داشتن زیرنویس آن ها را با وضوح بالا نمایش دهد. یکی از دلایل محبوبیت این ویدئو پلیر محیط کاربری یوزر فرندلی و زیبای آن است که هر کاربری را جذب خود خواهد کرد! ویدئوپلیرهای مختلفی برای اندروید عرضه شده است که تقریبا همه ان ها در سایت معرفی شده و در این میان ام اکس پلیر توانسته نظر کاربران سراسر جهان را به سمت خودش جلب کند و کاربران بیشتر شیفته کیفیت بالای ساخت این ویدئوپلیر شده اند چرا که ویدئوها را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش می دهد! اگر به دنیال کامل ترین، ساده ترین و در عین حال حرفه ای ترین ویدئوپلیر اندرویدی هستید تحت هیچ شرایطی MX Player Pro را از دست ندهید!

    توضیحات و دانلود در ادامه مطلب


    برچسب‌ها : ام اکس پلیر اندروید ,ام اکس پلیر” اندروید ,ام اکس پلیراندروید,اندروید,ام اکس پلیر” ,دانلودام اکس پلیر اندروید,ام اکس پلیر” اندروید دانلود ,دانلود ام اکس پلیر اندروید, ,دانلودام اکس پلیراندروید, , دانلودام ایکس پلیر اندروید,دانلود ام ایکس پلیر اندروید, , ام اکس پلیر , دانلود ام ایکس پلیراندروید,ام ایکس پلیر اندروید, , ام ایکس پلیراندروید, ,
    چهارشنبه 16 تير 1395 - 8:19 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 1151 ادامه مطلب
    اختصاصی دانلود Asphalt:Nitro 1.4.0k – بازی آسفالت نیترو اندروید

    دانلود Asphalt:Nitro 1.4.0k 

    بازی آسفالت نیترو گیملافت اندروید + مود

     

    نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه
    تست شده و بدون مشکل – برای اجرای اولیه اینترنت نیاز است

    Asphalt:Nitro سری جدید بازی معروف و نام آشنای آسفالت از استودیوی بازیسازی Gameloft برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه جدید چند ساعت قبل شاهد عرضه شدن ان در سایت رسمی گیملافت بودیم و پس از تست و اطمینان از مشکل نداشتن بازی تصمیم به معرفی ان گرفتیم.

    در این بازی 10 ماشین مختلف با طراحی منحصر به فرد با تکنولوژی نیتروژن در اختیار شما قرار می گیرد و می بایست در انواع مکان های مختلف به مسابقات هیجان انگیز مشغول شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

    کنترلر بازی بسیار حرفه ای طراحی شده است به گونه ای که بجای حرکت ماشین به دو سمت صفحه به یکی از دو سمت چرخش پیدا می کند. انواع حالت های مختلف برای بازی کردن وجود دارد که شما می توانید به دلخواه از میان ان ها انتخاب نمایید.

    در مسیر حرکت شما علاوه بر قسمت هایی برای پرش، انواع پاداش های مختلف نظیر نیتروژن وجود دارد که می توانید ان ها را بردارید و سرعت ماشین را چندین برابر کنید.

    اگر از علاقه مندان به بازی آسفالت 8 هستید و دوست دارید نسخه ی کم حجمی از بازی را داشته باشید پیشنهاد می دهیم سری جدید اسفالت یعنی Asphalt:Nitro را از دست ندهید چرا که حجم کلی بازی کمتر از 100 مگابایت است.

    توضیحات و دانلود در ادامه مطلب


    برچسب‌ها : Asphalt,AsphaltNitro , Asphalt,Nitro , Asphalt,Nitro ,Asphalt اندروید, Asphalt,Nitro اندروید, بازی Asphalt,Nitro , بازی اندرویدAsphalt,Nitro , بازی اندروید AsphaltNitro , بازی اندرویدAsphalt, بازی اندروید Asphalt ,بازی اندروید,
    چهارشنبه 16 تير 1395 - 8:04 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 985 ادامه مطلب
    اختصاصی دانلود نرم افزار نقاشی اندروید Notepad + Pro v2.4

    دانلود نرم افزاری جذاب برای کشیدن نقاشی دیجیتال اندروید

    Notepad + Pro v2.4

    نقاشی دیجیتال

    با استفاده از نرم افزار Notepad+ قادر خواهید بود نقاشی بکشید و یا طرح های مختلفی را بر روی صفحه پیاده کنید . یادداشت های خود را ارسال نموده و ایده هایتان را بر روی کاغذ بیاورید . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس قلم را انتخاب نمایید . همچنین لازم به ذکر است که پس از اتمام کار این امکان را خواهید داشت تا یادداشت مورد نظر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

    توضیحات و دانلود در ادامه مطلب


    برچسب‌ها : نقاشی اندروید, اندرویدنقاشی, اندروید نقاشی, اندرویدپینت, اندروید پینت, نقاشی دراندروید, نقاشی در اندروید, نرم افزارنقاشی, اپلیکیشن نقاشی,
    سه شنبه 8 تير 1395 - 9:42 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 896 ادامه مطلب
    اختصاصی دانلود نرم افزار نقاشی اندروید Coloring FULL v2.0.15

    دانلود نرم افزاری قدرتمند برای کشیدن نقاشی دیجیتال اندروید

    Coloring FULL v2.0.15

    نرم افزار نقاشی

    برنامه Coloring شامل ۹۰ عکس حرفه‌ای با جزئیات بالا می‌باشد تا شما آن‌ها را رنگ‌آمیزی نمایید. این برنامه روشی عالی را برای کسب آرامش و خلاق بودن به شما ارائه می‌کند تا بتوانید چند دقیقه تا چندین ساعت لذت ببرید. تصاویر گلدار، حیوانات، و موجودات دریایی آماده رنگ‌آمیزی توسط شما هستند. هر مدت که می‌خواهید رنگ‌آمیزی را انجام دهید تا ساخته خود را کامل نمایید و دوستان خود را تحت تأثیر قرار دهید!
    می‌توانید تنها با یک لمس فضاهای خالی را پر کنید یا با ضبه زدن به رنگ‌آمیزی بپردازید. یک بوم رنگ بی‌نهایت و قلم‌موهایی با پهناهای مختلف در اختیار شماست تا انتخاب کنید.
    اگر اشتباهی مرتکب شدید، بر خلاف کتاب می‌توانید به عقب بازگشته و کار خود را ادامه دهید.

    توضیحات و دانلود در ادامه مطلب


    برچسب‌ها : نقاشی اندروید, اندرویدنقاشی, اندروید نقاشی, اندرویدپینت, اندروید پینت, نقاشی دراندروید, نقاشی در اندروید, نرم افزارنقاشی, اپلیکیشن نقاشی,
    سه شنبه 8 تير 1395 - 9:39 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 959 ادامه مطلب
    اختصاصی Screenshot Ultimate Pro – عکسبرداری از صفحه نمایش اندروید

    آپدیت دانلود Screenshot Ultimate Pro 2.9.24

    عکسبرداری از صفحه نمایش اندروید

    در پست قبل روش گرفتن اسکرین شات از صفحه موبایل با سیستم عامل اندروید را برایتان شرح دادیم اما اگر گوشی شما قابلیت عکس گرفتن از صفحه خود را ندارد می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

    اسکرین شات موبایل

    Screenshot Ultimate Pro یک ابزار قدرتمند و عالی در زمینه ی عکسبرداری از صفحه ی نمایش برای اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی می باشد که با آن قادر خواهید بود به روش ها و حالت های مختلف و گسترده ای از صفحه ی موبایل خود عکس بگیرید و سپس با کمک امکانات ویرایشی همچون برش تصاویر، تغییر سایز تصاویر خروجی، علامت گذاری برروی عکس ها با براش و یا نوشتن متن های دلخواه برروی تصاویر که در اختیارتان قرار می دهد، هدف خودتان را برروی عکس ها اعمال نمایید! بدون شک برای شما هم اتفاق خواهد افتاد که برای نمایش رکوردها ها و یا چیزی در گوشیتان مجبور باشید از صفحه نمایش موبایلتان عکس بگیرید پس نرم افزار کاربردی فوق به کمک شما خواهد آمد و با امکانات دیگر خودش تجربه ی بهترین برنامه عکسبرداری از صفحه تبلت و یا موبایل را برای شما به ارمغان می آورد!

    توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب


    برچسب‌ها : اسکرینشات, اسکرین شات, اسکرین شات اندروید, عکس ازصفحه گوشی, عکس از صفحه گوشی, عکس از صفحه موبایل, عکس ازصفحه موبایل, اسکرین شات گوشی, اسکرین شات موبایل, عکس از صفحه اندروید, اندرویدعکس ازگوشی, اندروید عکس ازگوشی, اندرویدعکس از گوشی, اندروید عکس از موبایل, عکس از صفحه اندروید, عکس گرفتن,Screen shot ,Screenshot ,Screenshot,android,Screenshot,mobile,
    چهارشنبه 2 تير 1395 - 11:32 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 1224 ادامه مطلب
    اختصاصی آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش گوشی و تبلت

     آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش گوشی و تبلت (اندروید)

    در گوشیهای مختلف

    عکس ازصفحه گوشی

    خیلی اوقات پیش می آید که برای نشان دادن موضوعی جالب به دوستان و… از صفحه نمایش گوشی یا تبلت خود عکس (Screen shot) بگیریم. تهیه اسکرین شات از صفحه نمایش کار بسیار ساده ای می باشد ، اما در صورتی که جز یکی از کاربران تازه کار تلفن های هوشمند هستید و از این امکان گوشی خود اطلاع ندارید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

    توضیحات کامل در ادامه مطلب


    برچسب‌ها : اسکرینشات, اسکرین شات, اسکرین شات اندروید, عکس ازصفحه گوشی, عکس از صفحه گوشی, عکس از صفحه موبایل, عکس ازصفحه موبایل, اسکرین شات گوشی, اسکرین شات موبایل, عکس از صفحه اندروید, اندرویدعکس ازگوشی, اندروید عکس ازگوشی, اندرویدعکس از گوشی, اندروید عکس از موبایل, عکس از صفحه اندروید, عکس گرفتن,
    چهارشنبه 2 تير 1395 - 11:23 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 1166 ادامه مطلب
    اختصاصی دانلود Clover Paint 1.24.28 – اپلیکیشن نقاشی اندروید

    دانلود Clover Paint 1.24.28 

    اپلیکیشن کشیدن نقاشی حرفه ای اندروید

     

    نقاشی اندروید

    Clover Paint یک اپلیکیشن بسیار عالی و فوق العاده در زمینه ی کشیدن نقاشی های حرفه ای و شگفت انگیز برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی موبایل و یا تبلت اندرویدی خود یک صفحه ی لمسی با امکانات و ابزارهایی خارق العاده به ارمغان بیاورید! این نرم افزار با در اختیار قرار دادن لایه های مختلف به شما این امکان را می دهد که هر قسمتی را که قصد طراحی دارید یک لایه جدا بسازید تا تغییرات لازم را بتوانید روی آن قسمت به طور کامل انجام دهید. برنامه ی سرگرم کننده ی پیش رو با دارا بودن قابلیت هایی همچون انتخاب محل های مورد نظر، ابزار حرکت برای انتقال پیکسل ها و ابزار تبدیل جهت تبدیل و چرخش پیکسل ها، تنظیمات فراوان قلم مو، تنظیمات فراوان برای تصویر خروجی و غیره یک برنامه نقاشی حرفه ای را در موبایل شما به ارمغان می آورد! این نرم افزار علی رغم پولی بودنش یعنی قیمت 8 دلاری با استقبال خوبی روبرو گردیده و تا به این لحظه هزاران بار از مارکت اندروید توسط کاربران دریافت گرددیه است.

     

    توضیحات و دانلود در ادامه مطلب


    برچسب‌ها : نقاشی اندروید, اندرویدنقاشی, اندروید نقاشی, اندرویدپینت, اندروید پینت, نقاشی دراندروید, نقاشی در اندروید, نرم افزارنقاشی, اپلیکیشن نقاشی, ,
    سه شنبه 8 تير 1395 - 9:34 نویسنده : امیرحسین مالکی نژاد بازدید : 909 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages